prof. Dominika Maison
Dziekan Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego
Główne obszary zainteresowań naukowych to: utajone postawy konsumenckie, nieświadome motywy i potrzeby, zachowania finansowe oraz badania skuteczności kampanii społecznych i CSR. Obok pracy naukowej od początku lat 90-tych zajmuje się badaniami społecznymi, marketingowymi i konsumenckimi, łącząc z sukcesem naukę z praktyką. Właścicielka firmy Maison&Partners specjalizującej się w strategicznych badaniach marketingowych i społecznych. Współpracuje z wieloma ośrodkami akademickimi na świecie (m.in. USA, Belgia, Włochy, Indonezja). Autorka publikacji na temat współczesnych Polaków, min.: Polak w świecie finansów (PWN, 2013); Psychologia konsumenta (PWN, 2014); Polki. Spełnione Profesjonalistki, Rodzinne Panie Domu czy Obywatelki Świata (WUW, 2014) oraz ostatnio wydanej: The Psychology of Consumer Financial Behavior (Springer, 2019).